Pagina's

maandag 26 september 2011

Flash mob

Ik had er al wel eens over gehoord. Een flash mob.
Wat het precies inhield wist ik niet. Ik ging het een keer op youtube opzoeken en het blijkt hartstikke cool te zijn!
Het zijn allemaal mensen die een dans of een lied ingestudeerd hebben en die dan naar een openbare plaats gaan. Bijvoorbeeld naar een winkelcentrum of naar een treinstation. In elk geval een plek waar veel mensen zijn.
Daar gaan al die mensen rond lopen en doen alsof er echt niks aan de hand is. Dan word de muziek aangezet en begint er bijvoorbeeld één iemand met dansen. Dan komen er steeds meer mensen bij. Echt super cool om te zien! De mensen die daar gewoon rondlopen weten dan niet wat hun overkomt. Het is zo grappig om al die verbaasde gezichten te zien.
Hier een voorbeeld van een flash mob:
Ik vind het heel leuk om te zien dat iedereen foto's gaat maken en dat er zelfs mensen mee gaan dansen die helemaal niet bij de groep horen. Het filmpje hierboven is wel heel groot. Je hebt natuurlijk ook kleinere groepen.
Hier een voorbeeld daarvan:
 Hier nog een aantal voorbeelden van leuke Flash Mobs:
Ik hoop dat jullie nu zo'n beetje weten wat een Flash Mob is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten