Pagina's

zondag 25 september 2011

Glee

Haay,
Jullie kennen Glee waarschijnlijk wel.
Ik kijk het zelf niet maar de liedjes vind ik wel super leuk.
Meestal gebruiken ze geen muziekinstrumenten maar zorgen ze zelf voor de begeleiding.
Zoals deze:
Hier zingen ze het liedje 'Fireflies' van 'Owl city'
Het leuke aan Glee vind ik dat ze populaire liedjes heel anders zingen als dat ze eigenlijk gezongen worden. Een voorbeeld daarvan is de begeleiding. Dat is eigenlijk een soort Beat-Boxen.
Super cool vind ik dat!
Hier nog een aantal filmpjes van Glee:
Hier zingen ze twee liedjes door elkaar heen:
'Singin in the Rain' van de musical
&
'Umbrella' van Rihanna
Ik vind het leuk gecombineerd en de twee liedjes passen ook wel bij elkaar. Door de dans en het decor past het nog meer bij elkaar.
Één van mijn favoriete liedjes van Glee. Met musicalles moesten we een kleine Glee-musical maken waar dit liedje ook in zat. Ik ken hem nu dus helemaal uit mijn hoofd en dat vind ik super leuk!
Het officiële liedje is van Cee Lo Green. Ik vind het erg leuk nagedaan. Hier spelen ze zelf de instrumenten en dat vind ik leuk om te zien.
Dit nummer vind ik een erg leuk en mooi nummer. Het is grappig dat dit liedje door één persoon gezongen word die daarnaast ook begeleid. Het is gewoon meerdere keren opgenomen en telkens moest die jongen wat anders doen. Dat is grappig om te zien want je ziet gewoon 5 dezelfde jongens op het podium staan die allemaal wat anders doen. Het is dus ook dezelfde jongen en dat vind ik erg leuk gedaan.

In dit liedje hebben ze allemaal liedjes van Michael Jackson bij elkaar gegooid en er vervolgens één grote medley van gemaakt. Ook hier zie je weer telkens dezelfde jongen op het podium staan.

Het leuke aan Glee vind ik de afwisseling. Ze maken echt covers op alle liedjes die je maar kan bedenken. Ook vind ik het super leuk dat ze verschillende liedjes door elkaar gooien en er vervolgens één liedje van maken.
Wat vinden jullie van Glee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten