Pagina's

maandag 19 september 2011

Visitekaartjes

Een vriendin van mij heeft ook een blog.
Zij heeft via een site 10 gratis vistekaartjes besteld en ontworpen.
Ik besloot dat ook te doen en zo zijn ze geworden:
De voorkant

 Na aanleiding van deze kaartjes wil ik ook een nieuwe lay-out ontwerpen. Dat oranje en dat paars blijft erin zitten maar dat regenboog streepje lijkt me wel heel leuk. Daar ga ik dus nog even naar zoeken en jullie zien het wel als ik een nieuwe lay-out heb. Voorlopig denk ik nog even na en houd ik heb bij deze visitekaartjes. Ik laat het jullie weten als ze binnen zijn.
De achterkant
Nog even afwachten dus. Ik ga zometeen even kijken naar de lay-out en misschien verander ik 'm zometeen
 al wel! Ik moet op google wel even een afbeelding vinden waar ook die regenboog in staat. Maar jullie zien het wel als het zover is.                            













Geen opmerkingen:

Een reactie posten