Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Nieuwe naam

Hee allemaal,
Zoals jullie zien heeft mijn blog nu eindelijk eens een officiele naam: The wizard of music, oftewel: de tovenaar van muziek.
Muziek heeft iets magisch vind ik, en magie komt van tovenaars.
Vera (mijn vriendin, de maker van haar eigen blog) gaf mij de tip om een woordenspin te maken en daarin alles op te schrijven wat er maar in je opkomt. Dat was een heel goed idee en ik heb het ook uitgevoerd.
In het midden schreef ik: muziek
Als ik aan muziek denk, denk ik altijd als eerste aan musicals.
Ik ging eens na welke musicals ik heb gezien en welke ik op DVD heb. Daartussen staat ook "The wizard of Oz". Toen dacht ik meteen aan the wizard of music.
Wat vinden jullie van de nieuwe naam?

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten