Pagina's

woensdag 28 september 2011

Mijn CD's & muziek

Vandaag leek het me leuk om jullie te laten zien wat voor CD's ik heb en naar wat voor muziek ik luister. Dat verschilt nogal veel en ik heb heel weinig CD's. Ik luister vooral muziek op de computer en op mijn mobiel.

Dit zijn 2 cd's die niet in de winkel liggen maar zelf samengesteld zijn. Op de foto's zie je rechts mijzelf en links mijn allerbeste vriendin Lisanne.
De foto's zijn al heel oud en we zijn nu al enorm veranderd. Op de CD's staan liedjes de we allebei heel leuk vinden maar die we niet op een CD hadden staan.
Abba. Mijn moeder vindt de groep heel leuk en ik inmiddels ook. Nadat ik de film 'Mama Mia' had gezien ben ik liedjes van Abba gaan luisteren. Toen heb ik deze CD's gekregen. Er staan hele vrolijke en mooie liedjes op en dat vind ik leuk aan Abba : de afwisseling.
Laura Jansen. Vorig jaar was ik helemaal fan van haar. Nu is dat minder. Wel vind ik dat ze erg leuke muziek heeft, maar echt fan ben ik al lang niet meer.
Kinderen Voor Kinderen. Ook daar ben ik heel erg fan van geweest. Ik had alle CD's. Inmiddels niet meer hoor want er zijn er weer heel veel bij gekomen die ik niet heb. Nu ben ik geen fan meer van Kinderen Voor Kinderen.
Nick & Simon. Hun liedjes gaan over van alles en dat vind ik leuk! Deze CD is een keer gekopieerd en heb ik toen voor mijn verjaardag gekregen.

The Voice Of Holland is mijn lievelings programma. Ik ben ook super blij dat ik daar vorig jaar een CD van heb weten te krijgen.
Dit is de CD van mijn schoolmusical in groep 8. Ik draai 'm niet meer maar ik vind het leuk om te bewaren voor later ofzo.
 Deze CD heb ik een keer gewonnen toen we Idols na gingen doen op de basisschool. Ik deed toen mee en toen werd ik 1e. De prijs was deze CD en een zak snoep.
 Deze CD heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb een periode gehad waarin ik enorme fan was van haar. Die is inmiddels weer over.
 Deze CD heb ik ook een keer gewonnen. Vroegere ging ik altijd met vijf vriendinnen naar de kinderdisco. Daar was dan een limbo-dans wedstrijd en toen had ik een keer gewonnen.
Deze CD heb ik gekocht met een vriendin van mij. In die week hebben we alleen maar SIA gedraaid. Vreselijk als ik er nu aan terug denk.

Adele. Mijn favoriete zangeres. Daar zijn de meningen over verdeeld. Deze CD heeft een vriendin van mij gekopieerd. Ik wou deze al zo lang en toen kreeg zij hem en mocht ik het kopie hebben c:
Super lief van haar!

Dit waren mijn CD's. De enige die ik nog draai is 'Adele 21'


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten